تعداد Jackstraws 143 جهان از گوشی های نوکیا

فهرست مطالب :

    جاری شدن سیل در تایلند -- مفاهیم برای صنعت و برخی از مشاهدات
    نوکیا جهان -- مهم اطلاعیه ها و یادداشت ها در حاشیه
    نمایش نتایج : از سه ماهه سوم -- نسخه ای از IDC
    زیان و سود -- LG و سامسونگ در سه ماهه سوم گزارش

جاری شدن سیل در تایلند -- مفاهیم برای صنعت و برخی از مشاهدات

در تایلند ، یک فاجعه طبیعی که در حال حاضر به قیمت های بالاتر برای رایانه ها ، دیسک های سخت و دوربین های دیجیتال موبایل به رهبری وجود دارد. سیل تنها آب گرفتگی از کشور ، بلکه پایین آورده تعدادی از شرکت در میان قربانیان ایسر ، نیکون و دیگران است. بزرگترین کارخانه عنصر خساراتی که تولید قطعات برای تعدادی از دیسک های سخت. با توجه به ایسر ، این شرکت انتظار دارد که فروش کاهش 10 درصد در Q4 2011 ، مشکل عدم وجود هارد دیسک است. باید یادآوری کنم که این شرکت کنترل 11 درصد از بازار کامپیوتر در جهان ، و اظهارات مشابه به نظر می رسد جدی است. در زمان سیل در انبارها از تولید کنندگان درایو سخت در مجموعه ای از 1.5-2 ماه از فاجعه و در تئوری می تواند به فاجعه منجر شود. اما تنها در تئوری. در عمل ، همه چیز رفت و دقیقا برعکس است. فروش درایوهای رشد برای کریسمس است و سنتی است ، اما در این سال او به شکستن رکورد. و هنگامی که ما در مورد فروش درایوهای بحث ، آن را تنها HDD ، که خریداری برای aprgreyda PC خود را ، اما درایوهای خارجی و همچنین کسانی که در رایانه های شخصی جدید ، نوت بوک ، نوت بوک ، دوربین و تلویزیون مورد استفاده قرار گرفته است. و سپس سوال مطرح است که در تمام دیسک های سخت را نمی خواهد کافی است. در هفته اول از قیمت عمده فروشی در HDD 20 درصد افزایش یافت (این قیمت تولید کننده عمده فروشی ، خرده فروشی قیمت در حال افزایش بسیار سریع تر). شرکت ها و تحلیلگران را آغاز کرده اند به رقابت برای دیدن خواهد کرد که پیش آگهی بد ترین رسم. در برابر این پس زمینه ، اظهارات آرام سامسونگ که مشکل وجود دارد ، به کسب و کار ، تحت تاثیر قرار دهد اما در درآمد شرکت است نه سقوط خواهد کرد ، به دنبال چند مورد استثنا. اکثر تولید کنندگان محاسبه چقدر به افزایش قیمت رایانه های شخصی و سایر تجهیزات که با استفاده از درایوهای هارد دیسک. اغلب در یک رقم از 25-30 درصد به توافق برسند. بنابراین هزینه های هارد دیسک در بیشتر بازارهای دو برابر یا حتی سه برابر شد. پیش بینی برای عادی سازی اوضاع ، به عنوان یک قاعده ، شامل دو سناریو. خوش می گویند که اگر تولید قادر خواهد بود تا به سرعت از تایلند به کشورهای دیگر حرکت می کنند و برای جبران زیان و پس از آن در بازار خواهد شد در اوایل سال آینده بهبود می یابند. افراد بدبین نقطه از آن است که مهلت غیر واقعی و بحران خواهد شد و تا تابستان 2012 است. من فکر می کنم حق با افراد بدبین. هیچ پیش نیاز برای درمان سریعتر وضعیت وجود دارد. این فرصت را درایوهای SSD ، از قیمت بسیار بالا و با کاهش آن ، آنها ممکن است تبدیل به محبوب. آنها به افزایش قیمت ها ، به عنوان پیش نیاز ندارد.

داستان سیل علاقه به تایلند در شرایط چگونه اطلاعات گسترش و چگونه به تغییر قیمت خرده فروشی از دیسک های سخت. من نمی توانم صحبت می کنند برای تمام کشورهای جهان ، در نظر گرفتن این وضعیت به عنوان مثال از روسیه است. در روز اول ، زمانی که سیل و آگاه شد از جاری شدن سیل از کسب و کار ، تقریبا هیچ یک از این اطلاعات به عنوان یک موضوع حیاتی صورت گرفت. در روز دوم پس از گزارش از تولید کنندگان ، برخی از شرکت ها شروع به احتیاط خرید دیسک های سخت. در طول روز ، جزئیات تصویر بیش از حد رشد ، شرکت های چابک را خریداری بهترین آنها می توانند در بازار (برخی از افراد آن را برای اعتبار). قیمت در فروشگاه های خرده فروشی در این روز عملا تغییر نکرده است. در تویتر خود را در روز دوم ، من هشدار داد که قیمت ها را در همان زمان ظهور و خریداری two درایو های خارجی. روز بعد ، شروع به قیمت در اکثر فروشگاه های خرده فروشی افزایش یابد ، و این پدیده را برداشته است و وسیع است. خرده فروشی در هر نگاه دیگر ، و به عمل درآمده است. خریداران که آگاه بودند از این شرایط ، همچنین ذخیره کردن دیسک های سخت در ذخیره آنها نشده بود خرید ، به عنوان یک قانون ، مردم انجام می دهند که خرید را کنار بگذارند. آنها تقاضا سوخت.

در نتیجه ، قیمت های بازار طور چشمگیری افزایش یافته -- تا دو بار. جالب توجه است ، نرخ افزایش یکنواخت. به عنوان مثال ، یکی از شرکت های عمده فروشی به شدت افزایش قیمت دیسک های معمولی سخت ، به عنوان مثال آن را با خرده فروشی به دنبال داشت. در همان زمان شرکت در طیف وسیعی از دیسک های خارجی و آنها که قیمت برای آنها مشخص نیست. بسیاری از بازیکنان پخش خرده فروشی افزایش قیمت است ، اما حدس می زنم به تغییر قیمت درایوهای سخت خارجی شکست خورده است. و معلوم شد که دیسک داخلی به ارزش زمان نیم گران تر از همان است ، اما در یک خارجی (معمولا همه راه دیگری در اطراف).

مثال دیگری از همان نظم. تعدادی از زنجیره های بزرگ خرده فروشی ، تصمیم گیری سیستم است تا دست و پا چلفتی است که شرکت های زندگی در خارج از بازار است. آنها از یک درآمد ثابت و نمی دانید که چگونه به به شرایط در حال تغییر وفق دهند. بنابراین ، آنها را به قیمت درایوهای تغییر نکرده است و آن را نیز ساخته شده سردرگمی (عمده فروشان بسیاری از خرید های خرده فروشی ، به طوری ارزان تر است).

جالب توجه است ، به عنوان یکی ، البته یک رویداد مهم است ، نشان داد که انتشار اطلاعات در بر داشت و کسی که مایل به تغییر به سرعت در بازار ، که اظهار و اصول کاملا متفاوت است. در این مرحله ، به اجرا فروشگاه خیلی دیر شده ، قیمت رشد نخواهد کرد انفجار ، ضربه اصلی رخ داده است ، و او را لمس اکثریت جهان است.

مطالب>>>
نوکیا جهان -- مهم اطلاعیه ها و یادداشت ها در حاشیه

بسیاری از نوکیا انتظار جهانی این فتنه است ، اما این اتفاق رخ نداد. نشت بر روی محصولات با فرکانس نمایشگاه رخ می دهد ، برای نگه داشتن چیزی مخفی قابل شکست خورده است. علاوه بر فقدان طرح ، ارائه محصولات جدید مبتذل و خسته کننده برای اولین بار آن را به یک سبک واقعا آمریکا با گریه از مرحله سنتی (Awesoooome -- گریه سقوط در صدای تیز ، زبان) بود. راه می رفت در سراسر مرحله و مدیر عامل نوکیا نشان داد : "اولین تلفن واقعی ویندوز 7". او آن را با دست دراز بود و نگاه به آن خنده دار ، بر روی سن راحت ساله خدمت می کنند.

چرا در این گوشی به نام خود WP7 اولین تلفن شاخص واقعی در حال اجرا در سیستم عامل لینوکس ، هیچ کس در جهان می داند. تلفن های هوشمند نوکیا را تحت نام تجاری Lumia کردم کمی ، تنها تفاوت از رقبای ما ، این است که از ناوبری نوکیا ، از جمله ماشین. در آینده این برنامه در دسترس خواهد بود برای خرید در بازار ، تا زمانی که از آن است که در حال حاضر تنها در WP7 ، گوشی های هوشمند از نوکیا می باشد.

با گوشی نوکیا است که قادر به انجام نیست و به همین دلیل ما می توانیم در حال حاضر نوکیا بدترین جهانی تماس بگیرید؟ نوکیا شده است قادر به توضیح به همکاران (اپراتورها و فروشندگان) که آنها قصد بازگشت به کسب و کار. اپراتورها در دراز مدت به هر حال ، چه برای فروش ، تا زمانی که مشتریان می خواهند محصول می باشد. متاسفانه ، نوکیا ادراک تجاری و سقوط به شدت متفاوت از آنچه که چند سال پیش بوده است. اما سوال بزرگ است که باز نشده باقی می ماند -- چرا نوکیا برای WP7 ، اما نه به سامسونگ ، ال جی و یا HTC؟ آن را به هیچ یک پاسخ می تواند ، در واقع معلوم است که پادشاه لخت است. نوکیا موفق به انجام معجزات و بر روی پلت فرم استاندارد متفاوت مایکروسافت. در زمانی که مایکروسافت ممنوع هر گونه تغییر در سیستم عامل ، این کار غیر ممکن است. با استفاده از پلت فرم همان رقابت با تنظیم قیمت دستگاه های کمی بزرگتر ، نوکیا نگاه به فروش به دلیل.... این گوشی است. اما این کافی نیست.

برای اولین بار شرکت نوکیا تصویب شیوه های از مایکروسافت است ، که ، به جای دستگاه های فروش ، توزیع رایگان آنها را در هر فرصتی. فروش 499 $ برای هر چیزی در مایکروسافت فروشگاه و WP7 - نسل اول دستگاه. خرید XBOX360 و یک تلفن. خرید یک تلفن و یک کنسول بازی است. تعدادی از گزینه های مایکروسافت به عنوان wreaking تلفن غیر قابل تصور است. این نشان می دهد که این شرکت توزیع سیستم عامل ، دستگاه نیست. برای یک تولید کننده از نرم افزار ، آن را کاملا منطقی است.

اما با عرض پوزش ، نوکیا نرم افزار می کند در یک مفهوم جهانی تولید نمی کند ، آن را با دستگاه می پردازد. و برای هر تولید کننده دستگاه های مهم است که آنها به فروش می رسد. داده نشده به صورت رایگان به منظور دستیابی به سهم بازار در سیستم های عامل ، و محبوب با مصرف کنندگان است. چه نوکیا تصمیم گرفته است تا با WP7 انجام دهید؟ توزیع رایگان 25 000 تلفن به توسعه دهندگان ، و نیز برای توزیع به دستور 60 000 خودرو به روزنامه نگاران ، وبلاگ نویسان ، شرکا ، مردم محبوب است. این عمل از سخاوت بی سابقه ای خواهد بود در اوایل سال 2012 برگزار شد. عملا ، نوکیا خواهد شد بخشی از بازار خود را از بین ببرد ، است که ، حذف کسانی که وفادار به شرکت و قادر به خرید این وسایل نقلیه. نوکیا نیز سخاوت بی نظیر او را به یک بازار ثانویه برای تلفن های که به صورت فله و با هزینه کمتر به فروش ایجاد کنید. و این واقعیت است. این در گذشته اتفاق افتاده است ، اما به میزان کمتر برای نوکیا N97 ، نوکیا E7 ، و غیره.

متاسفانه ، نوکیا می کند تخیل برخورد کند و نمی تواند توضیح دهد که چرا حجم نوکیا N9 آنقدر کوچک است. دلیل عدم وجود تعداد کافی از مکان های پلی کربنات که هر دو در N9 استفاده می شود ، و نوکیا 800. گل سرسبد فعلی از نوکیا باقی خواهد ماند تا فوریه 2012 ، پس از آن در این گوشی 900 ، که در اندازه صفحه نمایش متفاوت است ، پردازنده سریع تر و کمی دیگر دوربین. تمرکز اصلی بر روی گوشی های نوکیا 800 ، این دستگاه تلاش خواهد کرد را به معنی دار. در این تذکر ، و قیمت € 420 قبل از مالیات (در روسیه 21 000 روبل در ماه دسامبر).

این مدل بسیار ساده -- یک صفحه نمایش 3.7 اینچ با وضوح 480x800 پیکسل ، دوربین 8 مگاپیکسلی با فوکوس اتوماتیک ، یک پردازنده 1.4 گیگاهرتز و یک نسخه استاندارد از انبه از مایکروسافت. 16GB حافظه داخلی ، 512 MB RAM ، 1450 میلی آمپر باتری. همچنین ، به عنوان دستگاه N9 وزن -- 142 گرم است. تقریبا یک کپی از N9 ، اگر ما در مورد طراحی و مواد مورد ، پس از آن همانند دستگاه های بحث. خروج نوکیا N9 سرقت بسیاری از عجیب نوکیا 800. و این اشتباه است. از سوی دیگر ، توجه به این که شرکت نمی تواند ایجاد در یک زمان کوتاه از دستگاه های جدید ، آنها را مورد استفاده آنها چه می کرده است.

این دستگاه گزینه دوم بودجه است. بسیاری از رنگ ها -- نام نوکیا 710. به جای صفحه نمایش AMOLED با استفاده از صفحه نمایش TFT ، دوربین 5 مگاپیکسلی ، ساخته شده در 8 گیگابایت ، اما پشتیبانی از کارت های حافظه میکرو. قیمت 270 یورو برای همه (11 500 روبل در روسیه در سال های اولیه).

متاسفانه ، نوکیا شده است قادر به دور زدن کاستی از WP7 استاندارد ، برای کپی کردن فایل ها ، به پی سی خوش آمدید. برای کاربران از موبایل ، آن را یک گام به عقب روشن است. تداوم تجربه تقریبا صفر است و آن را یک نقطه ضعف بزرگ است.

از مرحله ، استفان  برنامه نوکیا جهان برگزار شد ، از دست خود را با دروغ خود را در نوکیا 800. من مطمئن هستم که پنهان است وجود دارد یک حس عمیق ، یک شرکت با محصولات به زودی با دست دراز بروید. به ویژه ، من هم اطمینان حاصل کنید که گوشی های نوکیا خواهد شد تعداد زیادی از قبل از سفارش برای این محصول نشان می دهد. متاسفانه ، نوکیا رفت از فروش واقعی به پرونده یک موفقیت مجازی.

به طور خاص ، تم نوکیا است که بسیار افتخار از کار دفتر روسی ، که جمع آوری 15000 قبل از سفارش برای نوکیا N9 ، این رقم را بارها و بارها و رسما توسط مدیران مختلف بالا ابراز کردند. با کمال تعجب ، در فروش هفته اول بالغ بر 350 واحد. گفتن این که در هر نقطه از بیش از 20 و نه تلفن های (خرده فروشی نام تجاری) گرفته شده است. امروز هیچ مشکلی را در خرید یک گوشی نوکیا N9 وجود دارد. و در اینجا مطرح می شود این رقم بیشتر مضحک ، اما... اول ، که استفان Elop از صحنه جهانی نوکیا است. او گفت که واحد موفق است. پس از همه ، نوکیا دقیقا نمی داند که چگونه بسیاری از واحد های آنها را به فروش می رسد. و در اینجا مهم است که درک کنند که امروز این است که یک موفقیت برای نوکیا. در شبکه از سه بزرگ در روسیه در 29 اکتبر ، کار می کرد (در آن حداقل یک بار ثبت شده) 1264 نوکیا N9. سلام. ما می توانیم فرض کنیم که هر خریدار نوکیا N9 بلافاصله طبقه بندی دستگاه را در قفسه و با دقت ضربات گرد و غبار خارج آن است. اما نمی باشد. علاوه بر این ، این تعداد شامل حدود 70 خودرو متعلق به نوکیا ، آنها در شبکه حتی قبل از فروش رسمی شد ، در اینجا کسانی هستند که به دستگاه ، به استفاده موقت از رسانه ها (یکی دیگر از 170 قطعه). مجموع ، سناریوی مطلوب ترین ، 6 اکتبر در روسیه شد هزار نفر از کاربران گوشی های نوکیا N9 وجود دارد. شگفت انگیز "موفقیت است." به خصوص با در نظر گرفتن ، به عنوان گوشی های نوکیا گزارش برای جذب کاربران در شبکه های اجتماعی در روسیه و چه رسوایی تبدیل گزارشگیری. آمار و ارقام متورم شده که به تاکید است که این شرکت تا به مشکلات ، اما آن را سخت به انکار و یا چشمان خود به آنها. تلاش برای نشان دادن خود طرف ، که در واقع فروش ضعیف است. این جاده به هیچ جا است.

لحظه ای خنده دار است ، که نشان می دهد چگونه در داخل تمام گوشی های نوکیا در راه است از تخریب. این شرکت با یک مشکل را با نام برای محصولات خود نداشته اند. WP7 خط تلفن ، به نام Lumia ، که به معنی برف در فنلاند ، استونی ، رعد و برق ، و یک فاحشه اسپانیایی. این یکی از ارزش ها است ، اگر چه معمولا مورد استفاده قرار puta ، اما واژه دوم در جهان اسپانیایی زبان ، به خوبی شناخته شده است (می تواند به فرهنگ لغت ، و اگر شما باور ندارند). اما این دلیلی برای پین کردن گوشی های نوکیا ، برای آن کلمه است. این محصول نمی خواهد رنج می برند از این ، این اشتباهات باید تاثیر بر نام تجاری ، فرسایش قدرت خود را ، که در سال های اخیر بطور قابل توجهی کاهش یافته است. از این داستان است به خاطر داشته باشید Pajero کلمه (در onanist به زبان اسپانیایی) ، این شرکت تا به حال به تولید یک مدل برای بازار اسپانیایی تبار تحت نام دیگری.

در گوشی های نوکیا جهان به وضوح داده شد به درک که در آن شرکت می بیند و آینده خود را که در آن تلاش برای زنده ماندن. این هند است. به خصوص برای این و دیگر بازارهای مشابه ، این شرکت یک سری از کم هزینه گوشی بر روی S40 با آشا نام صدا دار. چهار مدل -- 200 ، 201 ، 300 و 303. در 200 این دستگاه از یک حافظه دوم برای سیم کارت و توانایی به سرعت در بین کارت های سوئیچ. در مدل های 201 ، نیز وجود دارد که بلندگو با صدای بلند ، نشان می دهد که دستگاه موسیقی. هزینه 60 یورو بدون احتساب مالیات است.

در مدل های 300 ، صفحه نمایش کوچک هستند ، اما این سنسور ، هر دو دارای دوربین 5 مگاپیکسل ، پشتیبانی از 3G. قیمت 85 و 115 یورو بود. طرح های رنگی مختلف ، بدنه ساخته شده از پلی کربنات.

قیمت بیش از حد تهاجمی ، همان در هند نیست ، به سرعت در حال از دست دادن نوکیا در بازار به نفع تولید کنندگان محلی و مارک های چینی. بنابراین می توان گفت که این مدل تلاش برای حفظ فروش خود را ، اما سهم را افزایش دهد.

تصور به طور کلی از افسردگی جهانی نوکیا می باشد. بازگویی از توابع استاندارد WP7 ، عدم پاسخ به سوالات به وجود آمد که قبل از ارائه. همکاران پس از بازگشت از این رویداد هستند در برآورد ، نوکیا قادر بود که ایده های خود را در مورد آنچه اتفاق می افتد نیست. و به این ترتیب در آینده ، آنها را به خطر طرح فروش خود را با یک شرط بندی بر روی این محصولات. این تصویر یکی دیگر از نوکیا است که به همین دلیل از دست دادن بازار به سرعت در مورد آن بحث در بخش بعدی است.

مطالب>>>
نمایش نتایج : از سه ماهه سوم -- نسخه ای از IDC

نگاه کنیم در جدول با نتایج سه ماهه سوم و بحث در مورد آنها را در مدت کوتاهی. این نسخه از IDC (تحویل به صورت فله به کانال ، فروش خرده فروشی نیست -- در فروش).
پنج فروشندگان تلفن همراه ، محموله ، و سهم بازار ، Q3 2011 (واحد در میلیون)
فروشنده محموله واحد 3Q11 3Q11 سهم بازار در محموله واحد 3Q10 3Q10 سهم بازار سال بیش از سال تغییر
نوکیا 106.6 27.1 ٪ 110.4 31.6 ٪ -3.4 ٪
سامسونگ 87.8 22.3 ٪ 71.4 ٪ 20.5 23.0 ٪
ال جی الکترونیک 21.1 28.4 5.4 ٪ 8.1 ٪ -25.7 ٪
ZTE 19.1 12.1 4.9 ٪ 3.5 ٪ 57.9 ٪
اپل 17.1 14.1 4.3 ٪ 4.0 ٪ 21.3 ٪
برخی دیگر 142 112.5 36.1 ٪ 32.2 ٪ 26.2 ٪
مجموع 393.7 100.0 348.9 ٪ 100.0 ٪ 12.8 ٪
منبع : IDC در سراسر جهان تلفن همراه ردیاب ، 2011 اکتبر 27
توجه : فروشنده محموله ها محموله های تجاری و حذف فروش OEM برای همه فروشندگان

بنابراین ، فقط یک سال ، نوکیا توانست به از دست دادن 4.5 درصد از بازار ، تعداد قابل توجه. به عنوان مثال ، سامسونگ در عین حال قادر به رشد تنها 2 درصد. افزایش نسبت این است که بسیار سخت تر از آن را از دست بدهند. اما شگفت آور ترین نتایج را نشان می دهد خط از دیگران ، این تولید کنندگان کوچک شده اند قادر به افزایش فروش 13 درصد. این شرکت ها و ZTE ، سامسونگ ، اپل ، و از جمله تاثیر بر نوکیا ، نوکیا نقش علیه کل بازار ، و نه فقط یک بازیکن ، و بهره مند از سقوط از نوکیا یک شرکت کوچک ، که محل تشکیل شده است.

این گزارش می گوید هیچ چیزی در مورد سونی اریکسون ، آن را نیز به بخش های دیگر می افتد. پیش از آن که ما در مورد نتایج : از سه ماه ، آنها روشن نیست. برای صرفه جویی در زمان ، اجازه دهید بحث و موتورولا ، که در زیر این عنوان می آید. این شرکت هنوز به 800 شغل را کاهش دهد ، در حالی که شرکت موتورولا تحرک مستقل ، گوگل آن را بخرند. و همه چیز در سراشیبی موتورولا آندروید هستند. برای سه ماهه سوم ، این شرکت از دست رفته $ 32،000،000 ، در درآمد 3.3. میلیون نفر است. شرکت ها به فروش 11600000 واحد ، که 100.000 XOOM صفحات شد. موتورولا گوشی های مارک شده اند به فروش 4800000 واحد. به نظر من ، نتایج به دست آمده متوسط. و در چنین سرعت این شرکت ادامه خواهد داد به از دست دادن بازار آنچه که ما را چند بار در چیز جزئی است.

/ 0 نظر / 11 بازدید